Klacht POSTNL: Pakket via USPS (en Post.nl) van de radar verdwenen na verlaten Schiphol

JADF73

Een pakket is 24 oktober vanuit de VS verstuurd en heeft op 7 november om 11:45 Schiphol verlaten, volgens de USPS Tracking. Volgens eerdere klachten neemt Post.nl het daar over? Echter, nu bijna drie weken later is het pakket nog steeds niet aangekomen (en USPS Tracking wordt niet meer geactualiseerd).

Ik wil mijn pakket asap. Aankomende vrijdag vlieg ik naar Spanje voor een wedstrijd en zou de inhoud van het pakket graag meenemen.

Geachte heer De Feijter,

Ik begrijp uit uw bericht dat u een pakketje verwacht dat volgens de gegevens van USPS-tracking sinds 7/11 op Schiphol ligt. Sindsdien is de status van dit pakket niet meer veranderd.

Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Helaas kan alleen onze opdrachtgever dit onderzoek starten, oftewel de afzender van uw pakket. Ik wil u daarom vragen deze te benaderen en te vragen contact met ons op te nemen.

Hopende via die weg spoedig tot een oplossing te komen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Alie Sierkstra
    Klantenservice PostNL