Klacht POSTNL: Pakket wacht al 3 weken om bezorgt te worden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 461278
Gebruiker
joy28
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn bestelling uit China ligt al van 15-06 te wachten op goedkeuring?? Wanneer krijg ik eindelijk mijn pakket thuis bezorgt? lt126068039nl

De oplossing

Mijn pakket eindelijk bezorgt krijgen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Ik zie gelukkig dat het pakket vandaag mee is met de chauffeur om bij u te worden aangeboden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
joy28
Datum
Uiteindelijke oplossing
Toevallig mijn pakket net ontvangen ook leuk dat er 2 artikelen opgestuurd zijn en ik er maar 1 bezorgt heb gehad! Hele pakket was opengescheurd en weer dicht geplakt. Waar is het 2 artikel uit de zelfde bestelling gebleven?????????? Dit is diefstal!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen