Klacht POSTNL: Pakket wacht al 3 weken om bezorgt te worden

joy28

Mijn bestelling uit China ligt al van 15-06 te wachten op goedkeuring?? Wanneer krijg ik eindelijk mijn pakket thuis bezorgt? lt126068039nl

Mijn pakket eindelijk bezorgt krijgen!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Ik zie gelukkig dat het pakket vandaag mee is met de chauffeur om bij u te worden aangeboden.

joy28
Toevallig mijn pakket net ontvangen ook leuk dat er 2 artikelen opgestuurd zijn en ik er maar 1 bezorgt heb gehad! Hele pakket was opengescheurd en weer dicht geplakt. Waar is het 2 artikel uit de zelfde bestelling gebleven?????????? Dit is diefstal!