Klacht POSTNL: pakket wederom niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 408715
Gebruiker
B.C.Akkerman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik krijg simpelweg mijn pakket niet. de site werkt natuurlijk niet behalve het gedeelte waar ik al mijn gegevens in moet zetten ...AVG proof? Dacht het niet..
Je kunt geen klacht rechtstreeks indienen..ontevreden zijn lukt ook niet want dat registreert die pagina niet.Idioten.. die IT afdeling maar mooi geen pakketje en mijn bezorgster van de PostNL zit allang thuis.

De oplossing

nu mijn zending brengen of mijn verzendbedrag TERUG!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie is het brievenbuspakket op 11 december verstuurd en hebben wij het brievenbuspakket op 13 december bezorgd. We streven erna om alle post en pakketten binnen één werkdag te bezorgen. Echter, is dit geen garante. Een brievenbuspakket mag er zelfs vijf bezorgdagen (di t/m za) over doen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.C.Akkerman
Datum
Uiteindelijke oplossing
posterale wetgeving naleven...naast de reclame..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?