Opgelost door POSTNL: Pakket wederom niet op de correcte manier aangeleverd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 384006
Gebruiker
Jammer weer niet bezorgd
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakket niet afgeleverd zoals het hoort.
Omdat we niet thuis waren stond het pakket voor onze voordeur op de natte grond en in de regen. Gelukkig kwamen we 's avonds thuis via onze voordeur en waren we niet op vakantie.

De oplossing

Ik wil dat PostNL medewerkers het postpakket op de juiste manier laat afleveren zoals beschreven op de PostNl website.
Dus niet onbeheerd achterlaten voor de voordeur als er niemand thuis is.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket voor de voordeur is achtergelaten. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht door te kunnen geven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace-code van het pakket?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra de gevraagde informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Jammer weer niet bezorgd
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Hierbij stuur ik u een kopie van het track en tracenummer 3SVDS1772682500
    Mijn e-mailadres is famlourens@gmail.com

    Ik verwacht dan ook weer dat de post bezorgt wordt op de manier zoals beschreven op uw site. Dus overhandigen en bij niet thuis zijn niet zomaar het pakket bij de deur onbeheerd achterlaten.

    Gaarne uw reactie.

    Met vriendelijke groeten,
    Fam. Lourens
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het sturen van uw aanvullende gegevens. Ik heb inmiddels de klacht doorgestuurd naar de teamleider van de betreffende bezorger. Deze gaat de klacht intern bespreken en u mag er vanuit gaan dat dit niet nogmaals gebeurt. Mocht dit onverhoopt toch het geval zijn, dan wil ik u vragen om gelijk weer contact op te nemen met PostNL.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jammer weer niet bezorgd
Datum
Uiteindelijke oplossing Bezorger wordt door PostNl aangesproken dat het pakket niet op de juiste manier bezorgt is. Daar het niet de eerste keer is dat een pakket of post niet op de juiste wijze bezorgt is hoop ik dat PostNl nu haar afspraken nakomt.
Status
opgelost
Beoordeling
sad