Opgelost door POSTNL: Pakket weer eens niet geleverd op beloofde datum

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 403212
Gebruiker
Samda8
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een pakketjr besteld te hebben bij Bol.com gisteren zou het vandaag geleverd worden tussen 08:00 en 18:00. Belachelijke tijden als je het mij vraagt maarja dat is aan de kant vam Bol.com.
Een track en trace code gekregen die volgens de klantenservice van Bol helemaal nergens op slaat. Tevens zeggen zij ook dat het pakket mee is met de bezorger. Maar óf die is een dijk afgereden óf PostNL maakt wéér eens haar beloften niet waar.
Zo goed als heel de dag thuisgebleven voor deze onzin. Bedankt hè.

De oplossing

Regel dat de paketten gestuurd worden op de desbetreffende beloofde data.

2 reacties

  1. Auteur
    Samda8
    Datum
    Wordt hier nog op gereageerd jongens?? Wat een onnodige onduidelijkheid dit allemaal.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het kan soms inderdaad wat verwarrend zijn, die tijdvakken! De code is geen onzin, dat kan ik u alvast wel vertellen. De zending dient geleverd te worden door de PostNL postbezorger en dus niet met de pakketbezorger. Onze postbezorger heeft geen tijdvak omdat de zending gewoon door de brievenbus past en je hier niet thuis voor hoeft te blijven. Ik zie dat u inmiddels de zending al hebt kunnen bemachtigen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Samda8
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?