Klacht POSTNL: Pakket WEER niet bezorgd #003

Onbezorgd#1000

Bezorger heeft ondanks dat wij thuis zijn wederom een niet-thuis briefje achter gelaten.
Dit is een volgende klacht, in een reeks van klachten, waarbij PostNL het vertikt om pakketten aan de deur te bezorgen in een autoluwe wijk. Dit is meerdere keren gemeld bij PostNL zonder de belofte op verbetering na te komen. Voor zowel ons als particulier als ons bedrijf hebben wij niet het gevoel serieus genomen te worden.

Om de standaard PostNL te beantwoorden:
- De bel werkt
- Adres klopt

Vanaf heden melden wij voor elk niet bezorgd pakket een klacht hier op Klachtenkompas zodat de consumentenbond hopelijk eens wat kan doen aan dit wanbeleid daar.

- Zorgen dat pakketten netjes aan de deur afgeleverd worden.
- Een duidelijk contact bij PostNL om eventuele afspraken mee te maken.
- Een vaste bezorger (+ backup TIP: betaal ze wat meer dan blijven ze misschien)
- Geen holle excuses meer.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk helemaal niet fijn dat de bezorger aangeeft dat u niet thuis bent terwijl dit wel het geval is. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat u voor deze zending al een klacht heeft ingediend. Ik zie dat dit is besproken met de verantwoordelijke bezorger. Meer dan dit kan er niet gedaan worden sorry. Mijn excuses voor het ongemak.

Onbezorgd#1000
leuk dat het besproken is met de bezorger maar daar ligt het probleem niet hè. Het ligt bij de manier waarop jou management de boel in de soep laat lopen. Dus kap eens met die bezorger op z'n flikker geven en leg dit nou eens neer waar de problemen echt liggen, je manager om mee te beginnen Excuseer mijn taalgebruik, na twintig dezelfde meldingen is het steeds lastiger om niet direct te beginnen met koken bij dit soort "oplossingen.".