Opgelost door POSTNL: Pakket weer niet bezorgd

content Opgelost
Vincvega

Pakket weer niet bezorgd terwijl ik wel gewoon thuis ben. Expres voor gekozen om in de avond te laten bezorgen en nog extra voor betaald en weer vertikt de bezorgen om het pakket te leveren terwijl ik hem in de straat zie rijden. Het wordt steeds belachelijker bij de pakketdienst. Neem fatsoenlijk personeel aan.

Pakket leveren volgens afspraak en personeel fatsoen bijbrengen. De

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat de bezorging niet als gepland is verlopen. Ik zie dat u onlangs al een klacht heeft kunnen indienen via de klantenservice van PostNL. Ik ga er dan ook uit dat u voldoende geïnformeerd bent. Ik zal uw klacht op klachtenkompas dan ook sluiten.

Vincvega