Pakket weer niet bezorgd terwijl ik wel gewoon thuis ben. Expres voor gekozen om in de avond te laten bezorgen en nog extra voor betaald en weer vertikt de bezorgen om het pakket te leveren terwijl ik hem in de straat zie rijden. Het wordt steeds belachelijker bij de pakketdienst. Neem fatsoenlijk personeel aan.
De oplossing
Pakket leveren volgens afspraak en personeel fatsoen bijbrengen. De
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Wat spijtig om te horen dat de bezorging niet als gepland is verlopen. Ik zie dat u onlangs al een klacht heeft kunnen indienen via de klantenservice van PostNL. Ik ga er dan ook uit dat u voldoende geïnformeerd bent. Ik zal uw klacht op klachtenkompas dan ook sluiten.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Vincvega
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.