Opgelost door POSTNL: Pakket weer niet bezorgd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 415565
Gebruiker
Vincvega
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket weer niet bezorgd terwijl ik wel gewoon thuis ben. Expres voor gekozen om in de avond te laten bezorgen en nog extra voor betaald en weer vertikt de bezorgen om het pakket te leveren terwijl ik hem in de straat zie rijden. Het wordt steeds belachelijker bij de pakketdienst. Neem fatsoenlijk personeel aan.

De oplossing

Pakket leveren volgens afspraak en personeel fatsoen bijbrengen. De

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat spijtig om te horen dat de bezorging niet als gepland is verlopen. Ik zie dat u onlangs al een klacht heeft kunnen indienen via de klantenservice van PostNL. Ik ga er dan ook uit dat u voldoende geïnformeerd bent. Ik zal uw klacht op klachtenkompas dan ook sluiten.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vincvega
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen