Klacht POSTNL: Pakket WEG, geen bericht

Dunky13

Ik heb via Marktplaats een pakketje gekocht, de verkoper heeft het netjes op de post gedaan en mij de tracktrace code gestuurd (05-03-2016). Verwachte levering, de volgende dag (06-03-2016). Niet geleverd, verwachte levering weer dag later (07-03-2016). Daarna verwachtte levertijd onbekend... Week later (15-03-2016) onderzoek laten starten door de verzender. Initiele onderzoek leverde niets op, dus moet maar 3 weken wachten. Vandaag gebeld (2x) en krijg ik twee verschillende dingen te horen, ten eerste dat de verzender op (31-03-2016) is gecontacteerd en in het tweede gesprek dat hij op (30-03-2016) is gecontacteerd. De verzender beweert dat geen van beiden is gebeurt. Ik ben het ondertussen zat om van het kastje naar het muurtje gestuurd te worden, dan het gebouw uitgezet te worden om daarna weer van het muurtje naar het kastje gestuurd te worden (figuurlijke zin)
Verder is er 1 keer contact geprobeerd te maken met de verzender die het bericht niet heeft ontvangen.
Status: onbekend

Het pakket opzoeken en alsnog leveren.

Anders de schade vergoeden (160 euro)

Geachte heer Went,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een zending naar uw adres niet is aangekomen en dat de verzender hierover contact heeft gehad met PostNL.

Ik zie dat u uw vraag reeds via een ander contactkanaal aan ons kenbaar heeft gemaakt. Hier is u meermaals aangegeven dat de afzender hier meerdere keren over is gecontacteerd, dit is juist. U kunt direct met de afzender contact opnemen, mocht u hierover meer informatie willen ontvangen.

Uw melding via dit medium beschouw ik als afgerond. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Sven
    PostNL
    Dunky13
    Jullie verwijzen continue naar de verzender - ik heb regelmatig contact met hem, en hij geeft aan dat jullie hem niet gecontacteerd hebben.
    Ik zal blijven klagen, totdat ik een antwoord op mijn vraag heb: Waar is het pakket?

En zeg niet: Vraag het de verzender. Hij weet het ook NIET, hij heeft jullie al meerdere emails gestuurd en nog geen antwoord ontvangen.
    Geachte heer Went,

Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat u regelmatig contact heeft met de afzender van uw pakket en dat hij geen bericht heeft ontvangen omtrent het onderzoek naar uw zending. Dat vind ik erg spijtig om te vernemen.

Ik zie dat de afzender via e-mail op 15 maart en op 11 april is geïnformeerd over de stand van zaken en de uitkomst van het onderzoek. Ik adviseer u om de verdere oplossing met de verzender af te stemmen. Mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar
    Klantenservice PostNL
    Dunky13
    Altijd verwijzen naar de afzender... Ze komen geen een keer met een oplossing.

Afzender heeft te horen gekregen dat na intern onderzoek het pakket niet is gevonden. Jammer maar helaas. Een pakket van 8 kilo verdwijnt niet zomaar.

PostNL is erg Lakes in de afhandeling.