Klacht POSTNL: Pakket weg

Djibba26

Klantenservice gaan jullie nog is iets doen met mijn klacht mij pakketje en het geld wat ik aan belkosten kwijt ben het gaat niet gebeuren dat ik mag betalen en me pakket weg is werkelijk n schandalige klantenservice maar ik geef niet op tot ik heb waar ik recht op heb

Op de manier die er voor zorgd dat ik schadeloos gesteld word en überhaupt geholpen word

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat naar dat u klachten heeft ondervonden betreffende een zending die door PostNL bezorgd dient te worden. Uiteraard wil ik graag met u mee kijken wat ik voor u kan betekenen.

* Eventuele track & trace code;
    * Beknopte samenvatting over de situatie;
    * Uw e-mailadres.