Klacht POSTNL: Pakket weg

Klachtnummer
# 415501
Gebruiker
Djibba26
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klantenservice gaan jullie nog is iets doen met mijn klacht mij pakketje en het geld wat ik aan belkosten kwijt ben het gaat niet gebeuren dat ik mag betalen en me pakket weg is werkelijk n schandalige klantenservice maar ik geef niet op tot ik heb waar ik recht op heb

De oplossing

Op de manier die er voor zorgd dat ik schadeloos gesteld word en überhaupt geholpen word

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat naar dat u klachten heeft ondervonden betreffende een zending die door PostNL bezorgd dient te worden. Uiteraard wil ik graag met u mee kijken wat ik voor u kan betekenen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * Eventuele track & trace code;
    * Beknopte samenvatting over de situatie;
    * Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?