Klacht POSTNL: Pakket wel bij Postnl maar wordt niet bezord.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 368702
Gebruiker
Frank43
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket wel op het depot, wordt echter niet bezorgt. De status verandert ook niet. Klantenservice zegt iedere keer dat de afzender(aliexpress) dit moet regelen terwijl het bij postnl in beheer is.

De oplossing

Pakket traceren en bezorgen zonder het steeds af te schuiven op de afzender.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens gaat uw pakket hier in Nedeland verder als briefpost. Dat betekent dat het hier helaas niet goed te volgen is. Helaas kan ik daarom ook niet voor u uitzoeken waar uw pakket zich precies bevindt of wanneer het bezorgd zal gaan worden. Ik raad u daarom ook aan om contact op te nemen met de afzender als het te lang duurt. De afzender blijft, ook al komt deze uit het buitenland, verantwoordelijk voor uw pakket totdat u deze in goede orde ontvangt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frank43
Datum
Uiteindelijke oplossing
PostNl blijft maar dooremmeren dat de afzender verantwoordelijk is ondanks dat hun het pakketje al in beheer hebben en dat ook op mijn app vermelden met een verlopen leverdatum. De afzender heeft al eerder te kennen gegeven dat hun geen grip hebben op PostNl en dat contact met PostNl moeizaam is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen