Klacht POSTNL: Pakket wel bij Postnl maar wordt niet bezord.

Frank43

Pakket wel op het depot, wordt echter niet bezorgt. De status verandert ook niet. Klantenservice zegt iedere keer dat de afzender(aliexpress) dit moet regelen terwijl het bij postnl in beheer is.

Pakket traceren en bezorgen zonder het steeds af te schuiven op de afzender.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens gaat uw pakket hier in Nedeland verder als briefpost. Dat betekent dat het hier helaas niet goed te volgen is. Helaas kan ik daarom ook niet voor u uitzoeken waar uw pakket zich precies bevindt of wanneer het bezorgd zal gaan worden. Ik raad u daarom ook aan om contact op te nemen met de afzender als het te lang duurt. De afzender blijft, ook al komt deze uit het buitenland, verantwoordelijk voor uw pakket totdat u deze in goede orde ontvangt.

Frank43
PostNl blijft maar dooremmeren dat de afzender verantwoordelijk is ondanks dat hun het pakketje al in beheer hebben en dat ook op mijn app vermelden met een verlopen leverdatum. De afzender heeft al eerder te kennen gegeven dat hun geen grip hebben op PostNl en dat contact met PostNl moeizaam is.