Opgelost door POSTNL: Pakket wel ontvangen door PostNL maar niet bezorgd bij mij

Souf1186

Ik heb verwacht een pakketje uit China. Nu is deze al in Nederland, alleen PostNL geeft aan van niks te weten. Ik heb een traceer.nr LX758931429CN

Ik wil mijn pakketje! Ik heb er geld voor betaald en dan ontvang ik niks terwijl het pakketje wel bij PostNL is aangekomen. Als ik ze bel dan doen ze net of hun neus bloed. Ik wil mij pakketje!!!

Geachte heer Hattad,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat u op een pakket wacht welke al in Nederland zou zijn, maar waarover u tot op heden nog geen aanvullende informatie heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier graag meer over wil weten.

Uiteraard heb ik daarom direct voor u gekeken hoe het ervoor staat en ik heb goed nieuws. Ik zie namelijk dat uw pakket voor u klaarligt op een PostNL locatie, namelijk de Primera aan de Pettelaarseweg 259 D. 3SEBEL5438363 is de Nederlandse code waarmee u uw pakket kunt afhalen. U dient uw pakket echter wel vandaag op te halen, want deze zal na vandaag retour gaan richting de afzender. Dit omdat het pakket er al twee weken heeft gelegen.

Denkt u er bij het ophalen wel om dat u uw legitimatie meeneemt en dat u €18,12 aan inklaringskosten dient te betalen. Dit kan uiteraard per pintransactie. Laat u ons weten of het gelukt is?

Graag hoor ik van u.

Robin
    Klantenservice PostNL
    Souf1186
    Ik ben blij dat het pakketje niet zoek is. Wel vind ik het raar dat ik op geen enkele wijze geïnformeerd was over mijn pakket. Probleem is dat ik voor mijn werk ik tot vrijdag in België ben, dit betekent dat ik het pakketje op z'n vroegst op vrijdagmiddag kan ophalen. Uit uw reactie begrijp ik dat dit niet mogelijk is en het pakketje dus terug gaat naar China. Ik ben dus terug bij af...
    Geachte heer Hattad,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg onhandig is voor u.

U had een automatisch verstuurd kaartje moeten ontvangen per post, dat uw pakket beschikbaar was op de afhaallocatie. Ik begrijp dat u deze dus niet ontvangen heeft? Volgens mijn gegevens is het pakket vanmiddag afgehaald bij de Primera, klopt dit?

In afwachting van uw reactie.

Ilse
    PostNL
    Souf1186
    Ja dit klopt, ik heb contact gehad met de Primera en ze de situatie uitgelegd. Ik heb ze gevraagd of mijn vriendin het pakket mocht ophalen. Na goed communiceren hebben zou dit mogelijk gemaakt.
    Ik ben blij dat het goed is gekomen en dank u hartelijk voor uw inspanning. Ik ben wel helemaal klaar met PostNL maar dat heeft niks met u maar alles met de bezorgers te maken. Dank voor uw snelle reactie en goede service.

Gr

Souf1186
Ze hebben de locatie van het pakketje achterhaald en ervoor gezorgd dat deze niet terug werd gestuurd naar China zodat ik deze toch nog kon ophalen.