Opgelost door POSTNL: pakket wel verzonden maar nooit aangekomen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 391777
Gebruiker
yvette
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn pakket is volgens de track en trace afgeleverd maar we hebben niets ontvangen
vervolgens wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. uiteindelijk moet de verzender contact opnemen met postnl, hierna is het weer wachten
ik betwijfel of hier ooit nog een oplossing voor komt en ben bang dat ik mijn geld gewoon kwijt ben.

De oplossing

ik wil graag mijn pakket, of mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat dit zo is gelopen. Ik zie dat de afzender hier ondertussen een melding van heeft gemaakt en dat het pakket is gevonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
yvette
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het pakket was op een heel ander adres bezorgd Een andere straat en een ander dorp, alleen het huisnummer klopte. Gelukkig waren deze mensen zo vriendelijk om het bij ons te bezorgen We waren alleen wel een meer dan een halve week verder waarbij PostNL niets maar dan ook niets heeft ondernomen en waar je bij de helpdesk niet verder komt (opgeleid om af te schepen?) Liever niet meer met PostNL versturen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen