Opgelost door POSTNL: pakket wel verzonden maar nooit aangekomen

angry Opgelost
yvette

mijn pakket is volgens de track en trace afgeleverd maar we hebben niets ontvangen
vervolgens wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. uiteindelijk moet de verzender contact opnemen met postnl, hierna is het weer wachten
ik betwijfel of hier ooit nog een oplossing voor komt en ben bang dat ik mijn geld gewoon kwijt ben.

ik wil graag mijn pakket, of mijn geld terug

Mijn excuses dat dit zo is gelopen. Ik zie dat de afzender hier ondertussen een melding van heeft gemaakt en dat het pakket is gevonden.

yvette
Het pakket was op een heel ander adres bezorgd Een andere straat en een ander dorp, alleen het huisnummer klopte. Gelukkig waren deze mensen zo vriendelijk om het bij ons te bezorgen We waren alleen wel een meer dan een halve week verder waarbij PostNL niets maar dan ook niets heeft ondernomen en waar je bij de helpdesk niet verder komt (opgeleid om af te schepen?) Liever niet meer met PostNL versturen