Opgelost door POSTNL: Pakket wird niet bezorgd terwijl het wel mogelijk is.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 643292
Gebruiker
Johanna6789
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakketen worden steeds vaker niet bezorgd terwijl ik wel thuis ben. Ik krijg alleen via App een berichtje dat bezorgen niet gelukt is. Ik vind het heel vervelend. Deurbel werkt, iedereen thuis aan het wachten. Ik wil graag mijn pakketen ontvangen!

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat mijn pakketen in toekomst gewoon bij mijn thuis afgeleverd worden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketten niet goed verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u wilt dat uw pakketten in de toekomst gewoon thuis worden aangeboden, zoals het hoort. Graag reageer ik op uw bericht.

    U geeft aan dat uw pakketten steeds vaker niet worden aangeboden terwijl u wel thuis bent en de deurbel gewoon werkt. Dit is uiteraard niet hoe de bezorging hoort te verlopen, mijn excuses. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. De leidinggevende zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen