Opgelost door POSTNL: pakket word niet bezorgd

op 18 augustus aangetekend pakket verstuurd naar Italie volgens Track en Trace
pakket Nederland niet uit geweest volgens Post nl adres onbekend wel postcode
op 30 augustus is pakket weer ontvangen door Postnl. ik heb 3X gebeld krijg alleen
te horen afwachten dit heeft een lage prioriteit. Ik verstuur al 26 jaar pakketten niet
aangetekend en zijn zonder problemen altijd aangekomen. Wil graag hulp zodat het pakket weer terecht komt.

Wil graag dat pakket bezorgd word of vergoeding van E200,00

Pakket op 16-09-2016 ontvangen via een bedrijf in Boxmeer
    Wil nu wel graag portokosten van Postnl terugontvangen
    bedrag 14,65 euro op rekening NL 16 ABNA 0550 9530 94
    Firma WVR Boxmeer verdiend een pluim kosteloos toegezonden via koeriersbedrijf ,geen vertrouwen in Postnl
    Geachte heer Emaus,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat een door u verzonden pakket naar Italië niet is aangekomen maar via een bedrijf in Boxmeer weer bij u terug is bezorgd. Allereerst mijn excuses voor deze gang van zaken.

Om een officieel onderzoek te kunnen instellen naar uw zending heb ik een navraagformulier naar uw adres verzonden. Deze ontvangt u binnen twee werkdagen. Ik adviseer u om het formulier zo volledig en zo zorgvuldig mogelijk in te vullen. Vermeld (in het Nederlands of Engels) de inhoud, de barcode en het adres van de geadresseerde. Stuur het formulier met een kopie van het originele verzendbewijs op naar:
    Antwoordnummer 60417
    8900 KS Leeuwarden

Het navraagformulier wordt binnen 30 dagen ingevoerd. U ontvangt hiervan een bevestiging. Omdat een deel van het onderzoek mogelijk plaatsvindt in het buitenland, zijn wij afhankelijk van andere nationale postbedrijven. Hierdoor duurt een onderzoek maximaal 3 maanden. Wij informeren u schriftelijk over de uitkomst. Nogmaals mijn excuses voor alle ondervonden overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar
    al gemeld dat pakket terecht is via Firma VWR te Boxmeer
    de brief die ik ontvangen heb klopt niet. de geadresseerde in Italie krijgt hem nu persoonlijk, wat Postnl niet lukt. wil alleen de portokosten terug.
    Geachte heer Emaus,

Ik begrijp uit uw reactie dat het allemaal nog niet is opgelost. Ik wil graag helder hebben waar het probleem precies ligt. U heeft het formulier welke mijn collega heeft verstuurd ontvangen en deze klopt niet?

Ik zou graag van u willen weten wat er onjuist is aan het formulier, om u zo verder te kunnen helpen.

Mocht u op een andere manier in contact met ons willen komen, om het zo sneller af te handelen, verwijs ik u graag naar www.postnl.nl/klantenservice.

Jordy
    maybe
    Men vraagt naar adres geadresseerde om op zoek te gaan naar het pakket. Maar iemand die op 23 september afgereisd is naar Sardinie heeft deze persoonlijk afgeleverd. dus nogmaals het pakket kon niet bezorgd worden door PostNl. en mijn vraag is alleen de betaalde portokosten terug te ontvangen 14.65 euro.
    Geachte heer Emaus,

uit uw bericht begrijp ik dat u de portokosten van deze zending terug wilt ontvangen omdat de zending onterecht retour is gestuurd.

Ik heb voor u gekeken en ik zie dat er al een onderzoek gaande is en dat u op 4 oktober een mail hebt ontvangen. In deze mail staat dat u het bedrag van €14,65 in week 43 op uw rekening zult ontvangen.

Jurgen
    Klantenservice PostNL
    maybe
    De gevraagde portokosten worden overgemaakt, en zijn hierover tevreden.
    maybe
    De gevraagde portokosten worden overgemaakt, en zijn hierover tevreden.