Klacht POSTNL: Pakket wordt al dagen niet bezorgd terwijl ik er wel melding van krijg.

Klachtnummer
# 275518
Gebruiker
Es
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al 2 dagen wordt gemeld dat pakket bezorgd wordt maar na 2 dagen thuis zitten nog steeds geen pakket. Bellen is onmogelijk want er zijn steeds 20 wachtenden voor me. En e-mailen kan ook niet. De chat werkt helaas ook niet dus ik kan op geen enkele manier een klacht indienen.

Dit is helaas niet de eerste keer dat er wat misgaat met een pakket. Heel vervelend als he de bestelde spullen echt nodig hebt.

De oplossing

Graag ontvang ik bericht wanneer het pakket echt bezorgd gaat worden en niet steeds voor buks thuis zitten en vervolgens bericht krijgen dat het vandaag toch helaas niet gaat lukken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Holvast,

    Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u dit pakket nog niet ontvangen heeft en dat u geen contact lijkt te krijgen met onze klantenservice. Ik wil u hier graag mijn excuses voor aanbieden.

    Op basis van uw adresgegevens zie ik dat er zowel op 5 als 6 oktober een pakket bij u bezorgd is. Kunt u aangeven of u het betreffende pakket inmiddels ontvangen hebt? Zo niet, zou u de 3S-code van het pakket dan mee willen sturen? Met die code kan ik proberen om meer informatie voor u te vinden.

    Mocht u telefonisch of via de chat geen contact met onze klantenservice kunnen krijgen, dan mag u ook altijd een bericht sturen via Facebook, Twitter of via dit klachtenforum.

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen