Klacht POSTNL: Pakket wordt al meer dan een maand niet verzonden naar ontvanger postnl en postnl reageert niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 287017
Gebruiker
janssen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste POSTNL,

Er is sinds november vorig jaar nog steeds een pakje onderweg welke blijft hangen op postbus 99054, 2500 NA 's-Gravenhage.
Heb telefonisch meerdere keren contact gehad met PostNL maar er wordt niets ondernomen. BELACHELIJK IS DIT!
Het pakje is niet kwijt. Er is een tracktrace beschikbaar en deze geeft nog steeds aan dat deze onderweg is.
Graag actie gevraagd aan POSTNL

De oplossing

Contact opnemen met die postbus in 's Gravenhage en zorgen dat het pakketje retour komt naar de afzender of naar het bezorgadres sturen. Dit adres staat er duidelijk op.. Dat is toch het minste wat er gedaan kan worden.

2 reacties

  1. Auteur
    janssen
    Datum
    Ik zou het waarderen als hier iets aan gedaan zou worden
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Janssen,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwachtte, maar deze al sinds november bij een postbus ligt. Daarnaast krijgt u bij de telefonische klantenservice geen bevredigend antwoord. Ik kan mij voorstellen dat u hier meer over wilt weten.

    Op dit moment zie ik in uw bericht geen 3S-code staan. We kon ik op uw e-mailadres een klacht naar het depot vinden. Hierin zie ik dat u verwezen bent naar de afzender voor een passende oplossing. Ik kan u geen andere oplossing dan deze bieden die mijn collega aan de telefoon al geboden heeft. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
janssen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Postnl verwijst naar de klacht welke geregistreerd is maar heb er nog geen terugkoppeling van Vraag is mijns inziens te snel gesloten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen