Klacht POSTNL: Pakket wordt al meer dan een maand niet verzonden naar ontvanger postnl en postnl reageert niet

Beste POSTNL,

Er is sinds november vorig jaar nog steeds een pakje onderweg welke blijft hangen op postbus 99054, 2500 NA 's-Gravenhage.
Heb telefonisch meerdere keren contact gehad met PostNL maar er wordt niets ondernomen. BELACHELIJK IS DIT!
Het pakje is niet kwijt. Er is een tracktrace beschikbaar en deze geeft nog steeds aan dat deze onderweg is.
Graag actie gevraagd aan POSTNL

Contact opnemen met die postbus in 's Gravenhage en zorgen dat het pakketje retour komt naar de afzender of naar het bezorgadres sturen. Dit adres staat er duidelijk op.. Dat is toch het minste wat er gedaan kan worden.

janssen
    Ik zou het waarderen als hier iets aan gedaan zou worden
    Geachte heer Janssen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwachtte, maar deze al sinds november bij een postbus ligt. Daarnaast krijgt u bij de telefonische klantenservice geen bevredigend antwoord. Ik kan mij voorstellen dat u hier meer over wilt weten.

Op dit moment zie ik in uw bericht geen 3S-code staan. We kon ik op uw e-mailadres een klacht naar het depot vinden. Hierin zie ik dat u verwezen bent naar de afzender voor een passende oplossing. Ik kan u geen andere oplossing dan deze bieden die mijn collega aan de telefoon al geboden heeft. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Bram
    PostNL

janssen
Postnl verwijst naar de klacht welke geregistreerd is maar heb er nog geen terugkoppeling van Vraag is mijns inziens te snel gesloten