Klacht POSTNL: Pakket wordt bij buren afgegeven terwijl je thuis bent

Klachtnummer
# 365233
Gebruiker
Laura7991
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket wordt bij de buren afgegeven terwijl ik gewoon thuis ben. De beste buurman had van 4 verschillende bewoners pakketjes in ontvangst genomen. We zijn verkapte servicepunten aan het spelen omdat de bezorger te lui is om de pakketjes gewoon op bestemming te bezorgen.

Gewenste oplossing

Dat ze hiermee ophouden! Dit is al de zoveelste keer dat je thuis blijft voor niks en dat pakketjes met het grootste gemak bij buren worden afgegeven waardoor je soms onnodig lang moet wachten aangezien buren geen werktijden (9-17) thuis zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket bij de buren is bezorgd, terwijl u op dat moment zelf thuis was. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres naar aanleiding van de ondernomen actie weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Ik bied u mijn excuses aan voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen