Klacht POSTNL: Pakket wordt direct naar afhaallocatie gebracht.

DJ67

Heb deze klacht al meerdere malen hier gezien. Hierbij nogmaals. Gisteren heeft de bezorger mijn pakket naar de afhaallocatie gebracht met de mededeling dat dat op mijn verzoek gebeurd is. Dit is niet de eerste keer dat ze dat doen. Heb al minimaal 4x bij postnl geklaagd.
Krijg altijd weer te horen: we gaan de bezorger erop aanspreken, helaas houd het voor u hier op en moet u het pakket nu zelf afhalen op de afhaallocatie.
Nu weer hetzelfde verhaal. Heb deze keer bij de verzender(Amazon) geklaagd. Amazon heeft me nu beloofd dat het pakket alsnog bij mij thuis wordt bezorgd. Ik ga het in elk geval niet ophalen op de locatie. Ben benieuwd of Postnl wel naar Amazon gaat luisteren.
Als Postnl het zo druk heeft dat ze een pakket niet kunnen bezorgen, moeten ze de bestelling maar niet aannemen. Laat het aan professionele bedrijven als UPS of DHL over. Daar heb ik nooit problemen mee.
Ik wil iedereen aanraden om dit soort klachten ook aan de verzender van het pakket door te geven. Als ze genoeg klachten krijgen gaan ze zelf wel op zoek naar een andere (betrouwbare) bezorger.

Het zou prettig zijn als Postnl een keer zijn verantwoordelijkheid nam en de luie bezorger dat pakket van de afhaallocatie laat halen en alsnog laat bezorgen.

Geachte heer, mevrouw Jiawan,

Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Ik vind het zeer kwalijk dat dit pakket niet op uw adres is aangeboden en dat er in track en trace zichtbaar is dat het pakket op uw verzoek naar de afhaallocatie zou zijn gegaan, terwijl dit niet het geval is. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb niet de mogelijkheid om een pakket van het postkantoor te laten afhalen en opnieuw aan te laten bieden. Maar ik zie dat er een klacht is aangemaakt. De leidinggevende op het bestelkantoor heeft dit inmiddels opgepakt en passende maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet

Geachte heer/mevrouw Annet,
    Dit is nou het antwoord dat ik al 4x gekregen heb. Het lijkt erop dat de passende maatregelen niet passend genoeg zijn.

DJ67
Excuses aangeboden, maar geen oplossing. Lekker makkelijk. Volgende keer zal het weer dezelfde verhaal worden, net als de 4 keren hiervoor.