Klacht POSTNL: Pakket wordt maar niet bezorgd,

Klachtnummer
# 322207
Gebruiker
TheReaper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket zit al sinds 27-8 in sorteerproces.
Klantenservice weet maar een standaard regeltje.
De bezorg regeling van 2 dagen wordt niet nagekomen, en medewerker weigert ook maar iets te doen (zoals normaal bij PostNL)
Alles moet via grote omwegen, en wij maar steeds meer betalen voor postzegels en pakketjes

De oplossing

Morgen afleveren, niet schuilen achter standaard regels

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kuijpers Pijper,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al lang zit te wachten op uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    We proberen inderdaad alle pakketten in 1 werkdag te bezorgen, dit kan echter langer duren. Vanaf 27 augustus is alleen al erg lang! Heeft u het pakket inmiddels al ontvangen? Zo niet, zou u dan de 3S-code van dit pakket willen doorsturen? Dan kijk ik met u mee.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen