Klacht POSTNL: Pakket wordt na 5 weken nog steeds niet geleverd nadat deze is beland op hun lost and found afdeling
Details
Klacht
Op 27 mei een pakket naar mezelf gestuurd vanuit een andere stad. Ik belde na een week om te vragen waar het pakket bleef. Ik bleek een cijfer omgewisseld te hebben bij het invoeren van het huisnummer. Hierdoor is mijn pakket op de lost and found afdeling beland. Er zou een onderzoek worden gestart, die op 16 juni uiterlijk voltooid zou zijn. Het pakket zou dan naar het correct adres worden gestuurd. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Vandaag (1 juli 2020) zou, na nog 3x te hebben gebeld voor een update, de leidinggevende van het onderzoek me persoonlijk bellen. Deze liet de telefoon 1x overgaan en stuurde me een mail er achteraan dat het nog eens nog eens 7 dagen kon gaan duren. Dit gaf me aanleiding om voor de 5e keer de kantenservice te bellen om een vergoeding aan te vragen; 5 weken wachten op een pakket die op de lost and found is terechtgekomen vond ik onacceptabel. Dit werd geweigerd, en ik heb nu nog steeds geen duidelijkheid over de bezorging van het pakket.Gewenste oplossing
Ik wil een vergoeding voor de inhoud, iets wat ik al sinds week 2 van dit incident aangaf (en de tijd voor heb genomen om door te geven en te bewijzen wat dit was).- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.