Klacht POSTNL: pakket wordt naar niet bezorgd

Klachtnummer
# 78718
Gebruiker
h
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Maandag 29 september is er en pakket bij post. Nl afgegeven ik zou het pakket dinsdag 30 september ontvangen tussen 18.00 en 20.00 uur ontvangen. Het is nu 3 oktober 20.00 uit geen nog niets ontvangen. Heb elke dag gebeld en dam zeggen ze hooi track en travee naar in de gaten komt waarschijnlijk morgen. Nou de status op dit moment geen lever dag bekend

De oplossing

Snelle levering

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte h ,Hartelijk dank voor uw melding.Spijtig om te vernemen dat u een door verwachte zending nog niet heeft mogen ontvangen.De tracking gegevens van deze zending stagneren inderdaad, onze excuses voor het ondervonden ongemak.Kijk ik in onze systemen dan zie ik dat de afzender al een onderzoek heeft gedaan via hun zakelijke serviceteam.Ik wil u in deze dan ook adviseren om contact te houden met de afzender.Er van uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen