Klacht POSTNL: Pakket wordt niet afgeleverd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 419866
Gebruiker
Gebruiker1555584447
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dinsdag 14 januari het pakket ingeleverd bij PostNL, woensdag 15 januari is het pakket verzonden naar het land van bestemming (Duitsland)...sindsdien is het pakket in transit en gebeurt er niets? Lijkt me dat dit geen weken hoeft te duren? PostNL is onbereikbaar?
Graag zou ik weten waar het pakket is gebleven en wanneer deze wordt afgeleverd...
Track en trace code is bekend

De oplossing

Graag uitzoeken waar het pakket is en wanneer het wordt geleverd

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u hier bezorg over bent. Ik wil hier graag een onderzoek naar opstarten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb u een mail gestuurd met een webformulier. Als u die even volledig in wilt vullen dan zal het onderzoek opgestart worden. Nadat wij de informatie hebben ontvangen zal onze onderzoeksafdeling binnen 12 werkdagen contact met u opnemen met een status update van dit onderzoek. Hopelijk wordt het snel terug gevonden, zodat de ontvanger zijn pakket kan ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1555584447
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terug vinden van het pakket was beloofd, maar tot dusver niets meer vernomen van PostNL?
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen