Klacht POSTNL: Pakket wordt niet afgeleverd

sad Niet opgelost
# 419866
Gebruiker1555584447

Dinsdag 14 januari het pakket ingeleverd bij PostNL, woensdag 15 januari is het pakket verzonden naar het land van bestemming (Duitsland)...sindsdien is het pakket in transit en gebeurt er niets? Lijkt me dat dit geen weken hoeft te duren? PostNL is onbereikbaar?
Graag zou ik weten waar het pakket is gebleven en wanneer deze wordt afgeleverd...
Track en trace code is bekend

Graag uitzoeken waar het pakket is en wanneer het wordt geleverd

Ik snap inderdaad dat u hier bezorg over bent. Ik wil hier graag een onderzoek naar opstarten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres.

Bedankt voor uw reactie. Ik heb u een mail gestuurd met een webformulier. Als u die even volledig in wilt vullen dan zal het onderzoek opgestart worden. Nadat wij de informatie hebben ontvangen zal onze onderzoeksafdeling binnen 12 werkdagen contact met u opnemen met een status update van dit onderzoek. Hopelijk wordt het snel terug gevonden, zodat de ontvanger zijn pakket kan ontvangen.

Gebruiker1555584447
Terug vinden van het pakket was beloofd, maar tot dusver niets meer vernomen van PostNL?