Klacht POSTNL: Pakket wordt niet bezorgd

Klachtnummer
# 364973
Gebruiker
Domblondje133
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket zou bezorgd worden op 2 mei jl., status: bezorger onderweg.
Niets ontvangen. Nu na een week status nog steeds: bezorger onderweg. Lelystad is niet zo groot dat je er verdwaalt lijkt me.
Contact opnemen met verzender, in dit geval Ikea, is ook een dagtaak!

De oplossing

Ik wil graag dat mijn pakket wordt bezorgd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Heel gek dat de bezorger volgens de Track & trace zo lang onderweg zou zijn. Excuses voor het ongemak. Volgens mijn systeem is het pakket op 2 mei afgeleverd op het geadresseerde adres. Omdat u aangeeft deze niet te hebben ontvangen kunt u het beste contact opnemen met de afzender. De afzender kan hier als opdrachtgever van de zending een onderzoek voor u opstarten. Ik hoop dat er op die manier spoedig meer duidelijk is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen