Klacht POSTNL: Pakket wordt niet bezorgd

Domblondje133

Pakket zou bezorgd worden op 2 mei jl., status: bezorger onderweg.
Niets ontvangen. Nu na een week status nog steeds: bezorger onderweg. Lelystad is niet zo groot dat je er verdwaalt lijkt me.
Contact opnemen met verzender, in dit geval Ikea, is ook een dagtaak!

Ik wil graag dat mijn pakket wordt bezorgd.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Heel gek dat de bezorger volgens de Track & trace zo lang onderweg zou zijn. Excuses voor het ongemak. Volgens mijn systeem is het pakket op 2 mei afgeleverd op het geadresseerde adres. Omdat u aangeeft deze niet te hebben ontvangen kunt u het beste contact opnemen met de afzender. De afzender kan hier als opdrachtgever van de zending een onderzoek voor u opstarten. Ik hoop dat er op die manier spoedig meer duidelijk is.