Klacht POSTNL: Pakket wordt niet bezorgd

Klachtnummer
# 405814
Gebruiker
pakketje hall-zeist
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb zojuist gebeld nav een pakketje wat al een week in het sorteercentrum ligt. Ik heb de track and trace code doorgegeven, maar nu zegt de medewerkster dat ze het niet verder gaat uitzoeken omdat ik geen verzekering heb afgesloten??

De oplossing

Ik wil graag dat ze uitzoeken waar mijn pakketje is op dit moment.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wilt dat dit pakketje alsnog bezorgd wordt. Helaas is er bij dit pakketje gekozen voor een verzending als een brievenbuspakketje. Bij dit soort zendingen is een onderzoek naar de zending of schadevergoeding helaas onmogelijk. Wel heb ik een klacht voor u ingediend dat dit pakketje nog niet bezorgd is. Hiermee kunnen wij onze processen verbeteren, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Mijn excuus voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    pakketje hall-zeist
    Datum
    Het pakje is inmiddels gelukkig vanmorgen aangekomen.
    Was bij de postbezorger in de auto blijven liggen.
    Bedankt voor de reactie.

Ook een klacht indienen over POSTNL?