Klacht POSTNL: Pakket wordt niet bezorgd

pakketje hall-zeist

Ik heb zojuist gebeld nav een pakketje wat al een week in het sorteercentrum ligt. Ik heb de track and trace code doorgegeven, maar nu zegt de medewerkster dat ze het niet verder gaat uitzoeken omdat ik geen verzekering heb afgesloten??

Ik wil graag dat ze uitzoeken waar mijn pakketje is op dit moment.

Ik snap inderdaad dat u graag wilt dat dit pakketje alsnog bezorgd wordt. Helaas is er bij dit pakketje gekozen voor een verzending als een brievenbuspakketje. Bij dit soort zendingen is een onderzoek naar de zending of schadevergoeding helaas onmogelijk. Wel heb ik een klacht voor u ingediend dat dit pakketje nog niet bezorgd is. Hiermee kunnen wij onze processen verbeteren, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Mijn excuus voor het ongemak.

pakketje hall-zeist
    Het pakje is inmiddels gelukkig vanmorgen aangekomen.
    Was bij de postbezorger in de auto blijven liggen.
    Bedankt voor de reactie.