Klacht POSTNL: Pakket wordt niet bezorgt en wacht op NLAMSA

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 453433
Gebruiker
Kwint071
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket ligt sinds 23 mei 2020 te wachten op me bij NLAMSA volgens leverancier. Zie hieronder.

Hoe kom ik in het bezit van het reeds betaalde pakket ? PostNL telefoon support kan me niet helpen

"Usually, the Russian National Post cooperates with the National Post offices of other countries.
According to the tracking number, your parcel is waiting for you at AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE. Point: NLAMSA.
The parcel will be there until June, 22.
Is it possible for you to contact them or visit? "

De oplossing

Pakket bezorgt aan huis of pickup point in mijn stad Leiden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard begrijp ik dat het niet prettig is dat het pakket nog niet is aangekomen. Ik zie helaas in de status dat het pakket retour is gezonden naar de afzender. De exacte reden van retour kan ik niet uit de status herleiden, maar dit wordt op het pakket zelf vermeld. Ik adviseer u om contact te houden met de afzender voor een verdere oplossing. Het kan een aantal weken duren voordat het pakket daar weer terug is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kwint071
Datum
Uiteindelijke oplossing
Postnl zegt hier te lezen "dat pakket is retour sturen urd, dus kunnen we niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen