Klacht POSTNL: Pakket wordt niet bezorgt en wacht op NLAMSA

Kwint071

Mijn pakket ligt sinds 23 mei 2020 te wachten op me bij NLAMSA volgens leverancier. Zie hieronder.

Hoe kom ik in het bezit van het reeds betaalde pakket ? PostNL telefoon support kan me niet helpen

"Usually, the Russian National Post cooperates with the National Post offices of other countries.
According to the tracking number, your parcel is waiting for you at AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE. Point: NLAMSA.
The parcel will be there until June, 22.
Is it possible for you to contact them or visit? "

Pakket bezorgt aan huis of pickup point in mijn stad Leiden

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard begrijp ik dat het niet prettig is dat het pakket nog niet is aangekomen. Ik zie helaas in de status dat het pakket retour is gezonden naar de afzender. De exacte reden van retour kan ik niet uit de status herleiden, maar dit wordt op het pakket zelf vermeld. Ik adviseer u om contact te houden met de afzender voor een verdere oplossing. Het kan een aantal weken duren voordat het pakket daar weer terug is.

Kwint071
Postnl zegt hier te lezen "dat pakket is retour sturen urd, dus kunnen we niets