Klacht POSTNL: Pakket wordt niet geleverd binnen afgesproken termijn

Broek

Pakket wordt niet geleverd binnen afgesproken termijn

Het pakket alsnog met spoed leveren

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U geeft aan dat uw pakket niet binnen de afgesproken termijn is bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In de meeste gevallen maakt u de leverafspraak met de afzender van het pakket. Mocht u niet tevreden zijn over de termijn waarbinnen het pakket is geleverd dan kunt u dit het beste bij de afzender aankaarten. Gezien de afzender een verzendovereenkomst met ons is aangegaan kan deze partij zich bij ons melden als deze dit nodig acht.

Volgens het systeem is het pakket op vrijdag 5 juni binnengekomen en vervolgens op zaterdag 6 juni bezorgd. Uw pakket was wel op zaterdag 30 mei al aangemeld. Het kan daarom zo zijn dat het pakket niet eerder verwerkt kon worden. In ieder geval excuses voor het feit dat u langer heeft moeten wachten dan verwacht.