Klacht POSTNL: Pakket wordt niet geleverd binnen afgesproken termijn

Klachtnummer
# 451062
Gebruiker
Broek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket wordt niet geleverd binnen afgesproken termijn

De oplossing

Het pakket alsnog met spoed leveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U geeft aan dat uw pakket niet binnen de afgesproken termijn is bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    In de meeste gevallen maakt u de leverafspraak met de afzender van het pakket. Mocht u niet tevreden zijn over de termijn waarbinnen het pakket is geleverd dan kunt u dit het beste bij de afzender aankaarten. Gezien de afzender een verzendovereenkomst met ons is aangegaan kan deze partij zich bij ons melden als deze dit nodig acht.

    Volgens het systeem is het pakket op vrijdag 5 juni binnengekomen en vervolgens op zaterdag 6 juni bezorgd. Uw pakket was wel op zaterdag 30 mei al aangemeld. Het kan daarom zo zijn dat het pakket niet eerder verwerkt kon worden. In ieder geval excuses voor het feit dat u langer heeft moeten wachten dan verwacht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen