Opgelost door POSTNL: Pakket wordt niet geleverd maar staat als afgeleverd
Details
Klacht
Voortdurend problemen met PostNL m.b.t. het afleveren van pakketjes. Bezorgers weigeren naar onze voordeur om te lopen en dumpen pakketjes overal behalve netjes door aan te bellen bij onze voordeur terwijl je gewoon thuis bent. Ook nu weer in twee dagen tijd een poging gedaan om twee pakketjes afgeleverd te krijgen. Staat als afgeleverd in de app maar heb niets ontvangen. Bellen levert alleen maar meer frustratie op, je wordt te woord gestaan door met zwaar accent slecht verstaanbare Nederlands sprekende medewerkers die overdreven meelevend reageren en met de meest waardeloze excuses komen waar je niets aan hebt. Wil gewoon mijn pakket geleverd hebben!Gewenste oplossing
Dat de Post NL zorgt draagt voor een fatsoenlijke aflevering van mijn pakketjes- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.