Opgelost door POSTNL: Pakket wordt niet geleverd maar staat als afgeleverd

content Opgelost
mbtPOSTNL

Voortdurend problemen met PostNL m.b.t. het afleveren van pakketjes. Bezorgers weigeren naar onze voordeur om te lopen en dumpen pakketjes overal behalve netjes door aan te bellen bij onze voordeur terwijl je gewoon thuis bent. Ook nu weer in twee dagen tijd een poging gedaan om twee pakketjes afgeleverd te krijgen. Staat als afgeleverd in de app maar heb niets ontvangen. Bellen levert alleen maar meer frustratie op, je wordt te woord gestaan door met zwaar accent slecht verstaanbare Nederlands sprekende medewerkers die overdreven meelevend reageren en met de meest waardeloze excuses komen waar je niets aan hebt. Wil gewoon mijn pakket geleverd hebben!

Dat de Post NL zorgt draagt voor een fatsoenlijke aflevering van mijn pakketjes
Uiteindelijk zijn pakketjes boven tafel gekomen en alsnog geleverd. Wat de toekomst brengt mbt leveringen is afwachten. Het eerste pakketje, sinds klacht, waar eigenlijk voor getekend moest worden is al bij de buren afgeleverd... Geen idee wie er voor getekend heeft.

Geachte heer/mevrouw De Koning-Jonker,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketjes niet goed gaat. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In de 3S-code die u heeft meegestuurd zie ik inderdaad dat dit pakketje afgeleverd zou zijn. Heeft u hem inmiddels al ontvangen? Er kan soms sprake zijn van een foutieve scan, echter moet het pakketje dan meestal wel binnen 2 werkdagen bezorgd worden. Mocht u het pakketje nog niet ontvangen hebben, zou u dan uw e-mailadres willen doorsturen? Dan maak ik een klacht voor u aan waarbij ik tevens de vraag stel aan de bezorger of hij nog weet waar hij het pakketje precies heeft afgeleverd.

Ik zie dat Bol.com voor de rest al een klacht voor u heeft ingediend, het zal in ieder geval niet weer moeten gebeuren. Nogmaals mijn excuses!

In afwachting van uw reactie,

mbtPOSTNL
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte mevrouw De Koning-Jonker,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik zie dat bol.com voor beide pakketten een melding bij ons heeft gemaakt. Hierin is ook aangegeven dat dit volgens jou vaker voorkomt.

Beide klachten zullen met de verantwoordelijke bezorger besproken worden.
    Na het bespreken van dergelijke klachten verwachten wij dat de situatie verbeterd, en daar zou u ook van uit moeten kunnen gaan. Mocht het in de toekomst toch niet beter gaan, dan hoop ik dat u dit opnieuw bij ons wilt melden. Herhaalklachten in een korte periode nemen wij namelijk erg serieus.

Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak, en ik hoop dat u beide pakketten snel binnen hebt.

Klantenservice PostNL