Klacht POSTNL: Pakket wordt niet geleverd op het opgegeven adres.

Tijn

De juiste adresgegevens staan in track & trace. Toch gaat pakket retour naar PostNL Pakketten
Postbus 20235
8000 CE Zwolle
Nu kan het pakket ineens niet bezorgd worden....

Stuur het pakket naar het juiste adres.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Ondanks dat de juiste adresgegevens op het pakket staan vermeld, wordt uw pakket retour gezonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent dat uw zending niet aangeboden kon worden. Het kan echter ook om een andere reden retour zijn gegaan. De specifieke reden staat namelijk op het pakket zelf aangegeven. Ik raad u daarom aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen dit controleren en een passende oplossing voor u zoeken. Mocht de reden van retour inderdaad onterecht zijn, kunnen zij dit bij ons melden. Excuses voor het ontstane ongemak.