Klacht POSTNL: Pakket wordt niet geleverd op het opgegeven adres.

Klachtnummer
# 356829
Gebruiker
Tijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De juiste adresgegevens staan in track & trace. Toch gaat pakket retour naar PostNL Pakketten
Postbus 20235
8000 CE Zwolle
Nu kan het pakket ineens niet bezorgd worden....

De oplossing

Stuur het pakket naar het juiste adres.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Ondanks dat de juiste adresgegevens op het pakket staan vermeld, wordt uw pakket retour gezonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent dat uw zending niet aangeboden kon worden. Het kan echter ook om een andere reden retour zijn gegaan. De specifieke reden staat namelijk op het pakket zelf aangegeven. Ik raad u daarom aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen dit controleren en een passende oplossing voor u zoeken. Mocht de reden van retour inderdaad onterecht zijn, kunnen zij dit bij ons melden. Excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?