Klacht POSTNL: Pakket wordt niet of niet tijdig bezorgd terwijl ik thuis ben

Klachtnummer
# 462375
Gebruiker
Yoklar
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Al meerdere pakketten die niet of niet tijdig worden bezorgd. Ik blijf telkens thuis, maar of t pakket ligt bij een ophaalpunt of word ineens op tracktrace aangepast en de volgende dag pas bezorgd. Corona is geen excuus meer. DHL en GLS bezorgen gewoon op de aangegeven tijden

Gewenste oplossing

Antwoord geven waarom en aanpassen voor de toekomst

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat dit niet fijn is. Ik heb er voor u naar gekeken en zie dat er gister om 13:30 uur een gemist melding is gemaakt. U geeft aan dat u wel thuis was op dit moment, daarom wil ik er graag voor zorgen dat dit besproken gaat worden met de bezorger, zodat we herhaling kunnen voorkomen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - of u een briefje in de brievenbus heeft ontvangen van de bezorgpoging;
    - of uw bel naar behoren werkt (dit moet ik vermelden in de klacht);
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Yoklar
    Datum
    Ik heb geen briefje in de brievenbus ontvangen. En ik heb een goedwerkende bel. Op het moment dat uw bezorger aangeeft dat ik niet thuis was zat ik achter mijn laptop voor het raam naast de voordeur.. ook bij hapering van de bel had ik uw bezorger niet gemist. De bus of de bezorger had ik zeker gezien.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen