Klacht POSTNL: Pakket wordt niet of niet tijdig bezorgd terwijl ik thuis ben

Yoklar

Al meerdere pakketten die niet of niet tijdig worden bezorgd. Ik blijf telkens thuis, maar of t pakket ligt bij een ophaalpunt of word ineens op tracktrace aangepast en de volgende dag pas bezorgd. Corona is geen excuus meer. DHL en GLS bezorgen gewoon op de aangegeven tijden

Antwoord geven waarom en aanpassen voor de toekomst

Geachte mevrouw,

Uiteraard snap ik dat dit niet fijn is. Ik heb er voor u naar gekeken en zie dat er gister om 13:30 uur een gemist melding is gemaakt. U geeft aan dat u wel thuis was op dit moment, daarom wil ik er graag voor zorgen dat dit besproken gaat worden met de bezorger, zodat we herhaling kunnen voorkomen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- of u een briefje in de brievenbus heeft ontvangen van de bezorgpoging;
    - of uw bel naar behoren werkt (dit moet ik vermelden in de klacht);
    - uw e-mailadres

Yoklar
    Ik heb geen briefje in de brievenbus ontvangen. En ik heb een goedwerkende bel. Op het moment dat uw bezorger aangeeft dat ik niet thuis was zat ik achter mijn laptop voor het raam naast de voordeur.. ook bij hapering van de bel had ik uw bezorger niet gemist. De bus of de bezorger had ik zeker gezien.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.