Klacht POSTNL: Pakket wordt niet op huisadres afgeleverd, maar bij een servicepunt van PostNL..

content Niet opgelost
Willem-Jan

Pakketten worden, na een wisseling van de vaste chauffeur, standaard sinds enige tijd niet meer op ons huisadres afgeleverd. Pakketten worden afgeleverd bij een PostNL servicepunt. Het maakt niet uit of het om een pakket van 1 kilo of 10 kilo gaat.
PostNL komt zelfs niet aanbellen, maar werpt een briefje in de brievenbus dat we het bij een servicepunt kunnen ophalen. Ook als we de hele dag thuis zijn, wordt er niet aangebeld door PostNL. En....de bel werkt prima!

Pakketten thuis afleveren, want daar betaal ik voor!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De track & trace code van het betreffende pakket
    - Uw e-mail adres

Willem-Jan
    Hallo, helaas heb ik de track en trace code van het laatste pakket en de voorgaande pakketten niet meer. Het gaat namelijk niet om alleen het laatste pakket, maar om de pakketten die de afgelopen twee maanden bij ons afgeleverd hadden moeten worden. Dat zijn meerdere pakketten, van verschillende leveranciers en grootte. Wij wonen in een appartementencomplex, op de eerste verdieping, aan het einde van de galerij. Mijn vrouw blijft thuis als er een pakket bezorgd gaat worden. Er wordt niet aangebeld, maar direct een briefje in de brievenbus gedaan. Hierop staat vermeld dat we niet thuis waren, wat niet klopt. De deurbel werkt prima! We vragen ons af waarom de besteller niet aanbelt en het pakket aflevert. Mijn vrouw kan door haar ziekte niet zelf het pakket halen bij het afhaalpunt, dat moet ik doen na mijn werk. Mocht het weer voorkomen, bewaar ik de track en trace code en zal me weer melden.

Willem-Jan
Ik had geen gegevens meer om PostNL de juiste oplossing te kunnen bieden. Het is wachten op de volgende keer dat het fout gaat.