Klacht POSTNL: pakket wordt niet thuis geleverd

mep

Post Nl jullie hebben echt flut bezorgers, ik kan uren wachten op mijn pakketje, maar hij wordt maar niet bezorgd. Ik ben gewoon thuis maar er word niet aangebeld. Ik wil dat dit serieus word genomen anders ga ik het hoger opzoeken. plus dan wordt die ook niet bij de buren geleverd maar bij de bakkerij? Ik wil dat jullie dit goed maken want dit is de zoveelste keer ben helemaal klaar met jullie.

mijn pakket thuis bezorgd en ik wil dat post nl dit oplost

Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur niet bij u heeft aangebeld. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover een klacht heeft ingediend bij onze klantenservice. Er is een klacht aangemaakt en dit is opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft dit inmiddels besproken met de betrokken chauffeur. Omdat dit intern is opgepakt zal u hier geen verder bericht over ontvangen. Ik hoop dat het vanaf nu correct zal verlopen. Het pakket is niet bij buren aangeboden, omdat dit pakket enkel op het huisadres mocht worden aangeboden.Vandaar dat uw pakket naar een PostNL locatie is gegaan. Ik zie dat u het daar inmiddels heeft afgehaald.