Klacht POSTNL: pakket wordt niet thuis geleverd

Klachtnummer
# 413294
Gebruiker
mep
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post Nl jullie hebben echt flut bezorgers, ik kan uren wachten op mijn pakketje, maar hij wordt maar niet bezorgd. Ik ben gewoon thuis maar er word niet aangebeld. Ik wil dat dit serieus word genomen anders ga ik het hoger opzoeken. plus dan wordt die ook niet bij de buren geleverd maar bij de bakkerij? Ik wil dat jullie dit goed maken want dit is de zoveelste keer ben helemaal klaar met jullie.

De oplossing

mijn pakket thuis bezorgd en ik wil dat post nl dit oplost

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur niet bij u heeft aangebeld. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover een klacht heeft ingediend bij onze klantenservice. Er is een klacht aangemaakt en dit is opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft dit inmiddels besproken met de betrokken chauffeur. Omdat dit intern is opgepakt zal u hier geen verder bericht over ontvangen. Ik hoop dat het vanaf nu correct zal verlopen. Het pakket is niet bij buren aangeboden, omdat dit pakket enkel op het huisadres mocht worden aangeboden.Vandaar dat uw pakket naar een PostNL locatie is gegaan. Ik zie dat u het daar inmiddels heeft afgehaald.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen