Klacht POSTNL: Pakket wordt niet verder verzonden

Red1966

Ik verwacht een pakket uit india via india post international vlg track en tracé ligt dit pakket sinds 14 augustus bij AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE naar mijn mening veel te lang

Zsm pakket naar mijn adres opsturen.

Geachte heer/mevrouw Brinks,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag wilt weten wanneer u dit pakket kunt verwachten.

Ik zou dit graag nakijken, om u hopelijk meer informatie over dit pakket te kunnen geven. Om dat te doen, ontvang ik graag de bijbehorende tracking code. Zou u deze mee willen sturen?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René
    Geachte postnl
    In de bijlage een afdruk van de gegevens die al sinds 14 augustus op mijn beeldscherm staat.
    Ter verduidelijking het Trackingnummer is
    EM412596952IN van india post international
    Hoop dat jullie iets kunnen doen.
    Het pakket is dik één kilo zwaar en bevat een erg breekbare steen. Indien breuk het geval is zou ik dat ook graag vernemen.
    Met vriendelijke groet
    H Brinks
    Geachte heer/mevrouw Brinks,

Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat het pakket binnen Nederland verder is gegaan met de code 3SEPGE3751509. Volgens de scans is er op 11 augustus een brief vanuit de inklaringsafdeling naar u verstuurd met het verzoek om meer informatie over de inhoud en waarde van dit pakket.

Kunt u aangeven of u deze brief in goede staat ontvangen heeft? Zo ja, heeft u deze na het invullen ook weer opgestuurd naar de betreffende afdeling?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René
    Geen brief ontvangen
    Inhoud van het pakket is een geode, een holle steen ter waarde ( tenminste wat ik ervoor gegeven heb )van €40+
    Geachte heer/mevrouw Brinks,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Omdat u het formulier nog niet heeft ontvangen wil ik u deze graag alsnog toe sturen. Sinds enkele dagen kan dit echter ook via de mail. Dit zorgt voor een snellere afhandeling. Zou u mij hiervoor uw e-mailadres willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat u het formulier alsnog ontvangt.

Ik hoor graag van u.

Robin
    PostNL
    Red1966
    Vlg mij heb ik die al eens gegeven maar goed bij deze.
    hbkbrinks@gmail.com
    Na invullen van dit formulier kan dan het pakket opgestuurd worden?
    Mijn dank
    Red1966
    Vlg mij heb ik die al eens gegeven maar goed bij deze.
    hbkbrinks@gmail.com
    Na invullen van dit formulier kan dan het pakket opgestuurd worden?
    Mijn dank
    Robin
    Mijn mail adres is hbkbrinks@gmail.com
    Ik heb nog geen formulier mogen ontvangen.
    Toch zou ik graag mijn pakket willen ontvangen.
    M.vr.gr. Hans
    Geachte heer Brinks,

Bedankt voor het sturen van uw emailadres. Het formulier zal binnen 1 werkdag naar u verstuurd worden. Als u deze invult en terug stuurt, kan uw pakket verder ingeklaard worden.

Ik wil mijn excuses aanbieden voor de vertraging, en ik hoop dat u het pakket spoedig in ontvangst kan nemen.

Yoeri
    PostNL

Red1966
Postnl heeft heel goed mijn pakket weten te vinden en heeft een formulier voor invoer van mijn pakket naar mij opgestuurd. Deze heb ik netjes ingevuld maar ik krijg nog steeds niet mijn pakket opgestuurd. De traiscode staat nog steeds op nul. Dus is mijn klacht opgelost? Nee absoluut niet. Als ik mijn pakket in handen heb zal ik een positief terugkoppeling opgeven. Update Pakket met track en trace vorige week naar een post lokatie in het dorp gestuurd. Elke keer wordt de datum verplaatst. Vandaag zou mijn pakket aankomen en weer is dit verplaatst nu naar dinsdag. Ik wordt aan het lijntje gehouden. Begint erg iritant te worden zo Ben bang dat er een nieuwe klacht achteraan kan op deze manier. Update... het pakket is verdwenen! Er moet nu een " case " worden gestart om het pakket terug te vinden. Erg vreemd allemaal.