Klacht POSTNL: pakket wordt zonder reden vastgehouden en niet bezorgd

Klachtnummer
# 479720
Gebruiker
TM87
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik verwacht een pakket uit Turkije. Echter wordt het pakket vastgehouden zonder reden. Er staat namelijk geen reden bij

01/09/2020 - 16:07:34 Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) The item was forwarded to the destination country (Otb) -/ - Turkey
09/09/2020 - 09:42:00 Gonderi (Varis)alip verme merkezinde alindi Receive item at office of exchange (Inb) -/ - Netherlands (the) (Yurt Disi)
09/09/2020 - 09:43:00 Gonderi gumruge sevk edildi (Gelen) Send item to customs (Inb) -/ - Netherlands (the) (Yurt Disi)
09/09/2020 - 19:06:00 Gönderi Yurt Içi Merkezine Sevk Edildi Send item to domestic location (Inb) -/ - Netherlands (the) (Yurt Disi)
09/09/2020 - 19:07:00 Receive item at sorting centre (Inb) -/ - Netherlands (the) (Yurt Disi)
09/09/2020 - 19:08:00 Send item out of sorting centre (Inb) -/ - Netherlands (the) (Yurt Disi)
09/09/2020 - 19:09:00 Gonderi teslim merkezinde alindi (Gelen) Receive item at delivery office (Inb) -/ - Netherlands (the) (Yurt Disi)
09/09/2020 - 19:29:00 Hold item at point of delivery (Inb) -/ - Netherlands (the) (Yurt Disi)

De oplossing

Pakket alsnog bezorgen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit Turkije. U heeft het pakket tot op heden niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij indenken dat u het pakket zo snel mogelijk alsnog in ontvangst wenst te nemen. Om te achterhalen wat er aan de hand is, is nader onderzoek nodig.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - de volledige naam en adresgegevens van de afzender van het pakket;
    - een gedetailleerde omschrijving van de inhoud van het pakket;
    - een gedetailleerde omschrijving van de verpakking van het pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. Hoe meer informatie u kunt aanleveren, hoe groter de kans is dat uw pakket alsnog kan worden bezorgd. Wees dus zeer specifiek in het omschrijven van uw zending. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht. U mag ook foto's van de inhoud en/of de verpakking van het pakket toevoegen aan de bijlagen van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om u te kunnen vertellen wat er met uw zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Ik heb een onderzoek opgestart om de situatie verder uit te zoeken. Er wordt binnen 18 werkdagen contact met u opgenomen om u een update te geven over de stand van zaken in het onderzoek.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen