Klacht POSTNL: Pakket zegels zijn ineens verlopen en omruilen kan dus niet.

Luit

Pakketzegels zijn ineens verlopen en omruilen kan dus niet.

Kan ik geld terug krijgen als mijn pakketzegels of servicezegels verlopen zijn? Of inruilen tegen een geldig frankeerlabel?
Nee, dat kan niet. We adviseren je daarom om reeds gekochte zegels voor 1 april 2021 te gebruiken.

Pakketzegels omruilen in wel geldige pakketzegels.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over pakketzegels die u niet meer kunt gebruiken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Het is natuurlijk erg vervelend als u nog pakketzegels heeft liggen die niet gebruikt kunnen worden. PostNL heeft ruim van te voren aangegeven dat de zegels gingen verdwijnen via advertenties in diverse bladen. Via flyers op servicepunten en op onze website.
    De meeste mensen hebben hier gehoor aan gegeven en zoveel mogelijk de pakketzegels gebruikt.

Uiteraard is het erg vervelend voor een aantal mensen die niet op de hoogte waren van deze verandering. Echter de zegels kunnen niet ingewisseld worden. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Luit
Er wordt geen oplossing aangeboden.