Klacht POSTNL: Pakket zegels zijn ineens verlopen en omruilen kan dus niet.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 566023
Gebruiker
Luit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketzegels zijn ineens verlopen en omruilen kan dus niet.

Kan ik geld terug krijgen als mijn pakketzegels of servicezegels verlopen zijn? Of inruilen tegen een geldig frankeerlabel?
Nee, dat kan niet. We adviseren je daarom om reeds gekochte zegels voor 1 april 2021 te gebruiken.

De oplossing

Pakketzegels omruilen in wel geldige pakketzegels.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over pakketzegels die u niet meer kunt gebruiken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Het is natuurlijk erg vervelend als u nog pakketzegels heeft liggen die niet gebruikt kunnen worden. PostNL heeft ruim van te voren aangegeven dat de zegels gingen verdwijnen via advertenties in diverse bladen. Via flyers op servicepunten en op onze website.
    De meeste mensen hebben hier gehoor aan gegeven en zoveel mogelijk de pakketzegels gebruikt.

    Uiteraard is het erg vervelend voor een aantal mensen die niet op de hoogte waren van deze verandering. Echter de zegels kunnen niet ingewisseld worden. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Luit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt geen oplossing aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen