Klacht POSTNL: Pakket zoek?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 424703
Gebruiker
M Boortman
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het gaat nog steeds om het zelfde pakketje. Nu blijkt dat er ook voor getekend is maar niet door mij. Ik wil GVD mijn pakket!!!!

De oplossing

Achterhalen wie of wat mijn pakket heeft

3 reacties

  1. Auteur
    M Boortman
    Datum
    Dit is de aankoop
  2. Auteur
    M Boortman
    Datum
    En dit het bewijs dat ik gebeld heb meerdere keren. Schandalig dat een ander kan en mag tekenen voor iemand anders.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u hier informatie over zoekt. Ik weet niet waar u ziet dat er getekend is voor de zending, er is namelijk helemaal geen handtekening nodig voor dit pakket en deze is dus ook niet zichtbaar in ons systeem. Ik adviseer u dan ook contact te zoeken met de afzender voor een nieuwe zending.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M Boortman
Datum
Uiteindelijke oplossing
De verkoper zegt je hebt voor het pakket betekent, dus geen geld terug en geen andere. En postnl zegt zoek het zelf maar uit. Waar moet ik nu zijn? Ik wil weten waar het pakket is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?