Klacht POSTNL: pakket zoek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 610063
Gebruiker
farhouni
Datum
1 reactie

Details

Klacht

25 juli 3:30
Wegens drukte is je zending vertraagd. Deze zal zo snel mogelijk worden bezorgd
Bezorgtijd nog onbekend
23 juli 4:15
Door grote drukte duurt het wat langer dan normaal. We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te bezorgen
22 juli 15:37
Zending is ontvangen door PostNL

Gewenste oplossing

oplossen met vergoeding of pakket , ik heb betaald voor een dienst die niet geleverd of uitgevoerd wordt
Geboden oplossing
Alle informatie staat bij de track en tracé toch vragen ze de extra informatie om het probleem uit te stellen, ik heb betaald voor een dienst die niet uitgevoerd wordt?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een naar u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard wil ik u onze oprechte excuses aanbieden voor het feit dat uw zending nog niet afgeleverd is. Uit onze gegevens is gebleken dat u reeds via een andere weg contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er een onderzoek naar uw zending is opgestart. Ik zou u willen vragen om dit onderzoek in ieder geval af te wachten. Mijn collega van de onderzoeksafdeling zal u informeren zodra er meer bekend is over uw zending.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen