Opgelost door POSTNL: Pakket zoek bij afhaalpunt

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 382804
Gebruiker
Trainz4Fun
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens PostNL is mijn pakket bij een afhaalpunt van hun afgeleverd.
De mensen van het afhaalpunt kunnen het pakket na lang zoeken niet vinden.
Hoewel het afhaalpunt een Jumbo betreft is het in dit geval een verlengstuk van PostNL.
Toch moet ik zelf maar contact opnemen met PostNL.
Echter stuurt PostNL mij weer terug naar het afhaalpunt Jumbo.... hun zouden niet goed gekeken hebben of het pakket kwijt gemaakt hebben.
Een pakket kwijt raken kan altijd.
Hetgeen wat mij het meeste steekt is dat men geen verantwoording neemt.
In dit geval is de Jumbo een verlengstuk van PostNL dus is het hun verantwoording om hier achter aan te gaan. Dit laten ze na.
PostNL zelf is ook nalatig door ook geen verantwoording te nemen....
Wie gaat nu uitzoeken waar mijn pakket is?

De oplossing

Mijn pakket vinden en mij hierover berichten wanneer dit gelukt is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Trainz4Fun
    Datum
    Het pakket is terecht.
    Het PostNL afhaalpunt (Jumbo) had er een zooitje van gemaakt.
    Toch blijf ik van mening dat PostNL verantwoordelijkheid moet nemen... en niet zijn klanten van kastje naar de muur te sturen.
    Dit afhaalpunt is toch hun verantwoording ook al besteden ze uit aan Jumbo?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Trainz4Fun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is opgelost, maar niet door de klacht hier. Hopelijk komt er wel ooit een verandering in het nemen van verantwoording, maar de reviews over PostNL lezende geeft mij weinig vertrouwen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen