Klacht POSTNL: Pakket zoek door postnl

sad Niet opgelost
Mau

Ik was niet thuis tijdens de bezorging dus men heeft gisteren 10-9-19 een briefje achter gelaten het pakket de volgende dag na 15:00u op te kunnen halen bij een postnl loket. Vandaag om half 4 daar geweest blijkt het pakket vanmorgen retour te zijn gestuurd. Postnl gebeld en dat mens zegt ja sorry kan ik niets voor je doen ik heb verder geen gegevens voor je helaas. Wtf ?!!

Ik wil mijn pakket

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket veel te vroeg retour is gezonden naar de afzender. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent en toch graag de zending wilt ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u meegestuurde informatie heb ik de gegevens gecontroleerd. Ik zie dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. Er is een klacht gemeld voor de betreffende locatie om herhaling van dit soort situaties te voorkomen. Ik kan de gang van zaken echter niet terugdraaien of herstellen, de zending is retour gezonden naar de afzender. Ik raad u aan contact op te nemen met de afzender voor meer inforamtie en een oplossing.

Dit pakket is oorspronkelijk verzonden als briefpost, zonder Track & Trace-code. Pas vanaf het moment dat de zending door de postbezorger niet werd afgeleverd, heeft het pakket een code gekregen die begint met 3SLOCA. Omdat het een briefpostzending blijft, is zo’n pakket niet te volgen via onze website. Ik kan tot mijn spijt ook niet achterhalen wie de afzender van deze zending is geweest. Wellicht kunt u zich herinneren van wie u rond 10 september een pakket kon verwachten en kunt u op die manier contact opnemen met de afzender voor een passende oplossing.

Mau
Uiteindelijke oplossing Niet iets waar IK als consument iets aan heb gezien ik mn pakket nog steeds niet heb. En nee ik weet zelf ook niet wie de zender is aangezien ik meerdere pakketten verwacht. Dat beloofd wat met postNL