Klacht POSTNL: Pakket zoek geraakt

camping1@

Op 6 maart 2019 heb ik een vrij groot pakket verzonden met veel duketape en touw eraan en er heel duidelijk bij vermeld dat het breekbaar is.. en dit verzonden aan canal digital. Ik heb aan de medewerkster van het post loket, gevraagd hoe ik dit het beste kon verzenden en dat kon op deze manier via een trake en trace code... Voor dit pakket heb ik 13,25 betaald en nu 2 weken later is mijn pakket nog steeds niet aangekomen op het postadres in woerden. Ik weet inmiddels dat is aangekomen in nieuwegein / of nieuw vennep… en vanaf daar is er niets meer bekend van mijn pakket.. De postnl heeft een onderzoek ingediend en vermelde mij anders de verzendkosten te vergoeden als mijn pakket niet word gevonden ????
Van mijn pakket zijn foto's gemaakt en is door de grote van het pakket moeilijk om over het hoofd te zien..

Dat mijn pakket terug gevonden wordt en deze alsnog op het juiste adres wordt afgegeven

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een verzonden pakket en een lopend onderzoek. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is op dit moment het onderzoek nog gaande. Mijn collega heeft in de verzonden e-mail aangegeven dat er binnen 21 dagen opnieuw contact met u wordt opgenomen. Ik wil u dan ook vragen om dit af te wachten.

camping1@
Ik ben totaal niet tevreden over de afhandeling van mijn pakket. Ik heb duidelijk aangegeven op het pakket dat het breekbaar is en vervolgens hoor ik dat het met de bulk is mee gegaan???? Het pakket is moeilijk over het hoofd te zien qua de grote van het pakket en staat volgens de medewerkers van Postnl op het depot Nieuwegein, waarvan ik geen telefoon of adres van krijg, zodat ik een foto kan doorsturen van het pakket waar ze na moeten zoeken. Tevens als het op een depot in Nieuwegein staat moet het toch niet moeilijk zijn om het terug te vinden.... het heeft niet voor niets een barcode. Ik vind het dan ook zeer slordig hoe ze met goederen van andere omgaan