Opgelost door POSTNL: pakket zoek Post.nl

dharmendra2

sinds 24 juni wordt mijn pakket voorbereidt bij Postnl.
het is 30 juni waar blijft mijn pakket!! ik heb diverse keren gebeld naar de klantenservice maar ik krijg keer op keer een standaard antwoord dat het pakket wordt voorbereid en dat ik geduld moet hebben. ik ontvang regelmatig pakketten uit Nederland en dat duurt niet langer dan 1 of 2 dagen. nu ben ik dus al 6 dagen aan het wachten en nog steeds niets ontvangen! ik ben bang dat ik het ergste moet vrezen en dat het pakketje gejat is door een medewerker!! we naderen de zomervakantie dus waarschijnlijk hebben zij vakantie krachten ingehuurd en dus de rest kan je zelf wel invullen.
ik heb het pakket niet verzekerd dus waarschijnlijk ben ik mijn geld kwijt.
ik heb de verzender gebeld voor een onderzoek maar ik denk dat ik van een koude kermis terug kom!! tjonge jonge dit is echt balen!!!! Postnl je wordt bedankt!!!!!

dat mijn pakket opduikt of mijn geld terug
gekocht via marktplaats voor 125euro

Geachte heer Boedhai,Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending nog niet is aangekomen. Ik snap dat dit een erg vervelende situatie is. Volgens mijn gegevens heeft u telefonisch contact met ons opgenomen en is er een onderzoek voor u gestart. Mijn collega van het onderzoeksteam zal u zo spoedig mogelijk informeren over de stand van zaken.Met vriendelijke groet,Lotte
    dharmendra2
    oké ik ben benieuwd en wacht vol ongeduld af over de stand van mijn Note 2!