Klacht POSTNL: Pakket zoek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 464087
Gebruiker
Anoniemmmm
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket op 18 maart jl verstuurd. Blijkt dat deze nooit is aangekomen. Verzendbewijs niet meer in handen maar niemand kan je verder helpen. Ronduit belachelijk!!!!

Gewenste oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket ia
Geboden oplossing
Niks je bent aan je lot overgelaten. Nemen geen verantwoordelijkheid voor hun eigen fouten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag wil ik dit toelichten.

    Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich zorgen maakt. Ik vind het heel jammer dat u niet meer in het bezit bent van het verzendbewijs met de Track & Trace code. Zonder deze informatie is het niet mogelijk om de status te bekijken of een onderzoek in te stellen. Ik kan u hierbij verder niet van dienst zijn.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen