Klacht POSTNL: Pakket zoek

Anoniemmmm

Pakket op 18 maart jl verstuurd. Blijkt dat deze nooit is aangekomen. Verzendbewijs niet meer in handen maar niemand kan je verder helpen. Ronduit belachelijk!!!!

Uitzoeken waar mijn pakket ia
Niks je bent aan je lot overgelaten. Nemen geen verantwoordelijkheid voor hun eigen fouten.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag wil ik dit toelichten.

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is en dat u zich zorgen maakt. Ik vind het heel jammer dat u niet meer in het bezit bent van het verzendbewijs met de Track & Trace code. Zonder deze informatie is het niet mogelijk om de status te bekijken of een onderzoek in te stellen. Ik kan u hierbij verder niet van dienst zijn.