Klacht POSTNL: Pakket zoek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 420140
Gebruiker
Waarblijftmijnbestelling
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het is nu al 2 maandagen achter elkaar. Namelijk vorige week maandag, 20 januari en gisteren, 27 januari in de middag dat mijn pakket niet goed wordt geleverd. Op de track en trace staat geleverd op mijn huisadres. Ik was beide dagen niet thuis. Ook briefje in de brievenbus waar het wel geleverd is. Bij het indienen van een verzoek, geeft post nl aan dat de bezorger aangeeft dat het is geleverd op mijn adres! Aan wie ? Een spook? Ik vind dit echt niet kunnen.

De oplossing

Goed nagaan wat de bezorger met mijn pakketten heeft gedaan. Is toch van de zotte dat het 2x gebeurd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wilt weten waar uw pakketten dan wel afgeleverd zijn. Ik raad u daarom aan om even contact op te nemen met de afzenders van deze pakketten. Zij kunnen dan bij ons een klacht indienen over de aflevering, zodat er navraag gedaan kan worden bij de bezorger. Hopelijk komt u dan snel te weten waar uw pakketten wel zijn afgeleverd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Waarblijftmijnbestelling
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goedemorgen, Als u mijn klacht goed leest, geef ik aan dat jullie bezorger aangeeft dat het bezorgt is op mijn adres. Er was beide dagen niemand aanwezig. Bezorgt aan een spook? Het gebeurt nu al 2 maandag middagen achter elkaar. De melding bij de afzenders heb ik natuurlijk al gedaan, lekker makkelijk zo afwimpelen. Ik vraag me af wat jullie met de melding doen? Wordt de bezorger hier op aangesproken? En ik vraag me nog steeds af waar mijn pakketten zijn! Dit is toch niet normaal !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?