Klacht POSTNL: Pakket zoek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 391362
Gebruiker
Mskn
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 9 september 2019 pakket ter verzending aangeboden bij post.nl. Ik heb een track en trace nummer ontvangen. Tot en met heden 20 september is het niet bezorgd. Waarom? Het pakket is is zoek. Post.nl kan mij niet helpen. En heb ik pech!

De oplossing

Ik wil dat ik de kosten vergoed krijg of mijn er wordt naar mijn pakket gezocht totdat ze het vinden en het retourneren naar de afzender!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakketje dat is verzonden. Volgens de scans is deze nog niet aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb de scans zojuist bekeken en zie inderdaad dat er geen updates meer zijn vanaf 9 september. Ik begrijp dat u graag meer duidelijkheid wilt. Omdat u heeft gekozen voor een verzendwijze waarbij niet getekend hoeft te worden voor ontvangst, is onderzoek helaas niet mogelijk. Wat ik wel voor u kan doen is een klacht registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw e-mailadres?
    - Heeft u bij de ontvanger al gecontroleerd of de zending inmiddels wel is aangekomen?
    - Wat is uw IBAN en de juiste tenaamstelling?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Mskn
    Datum
    1) De ontvanger heeft het niet ontvangen!
    2) IBAN NL60 ABNAMRO 0400 7693 36
    3) Tenaamstelling M. S. K. Munda
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geacht heer/mevrouw,

    Bedankt voor u reactie. Spijtig om te horen dat de ontvanger het pakket niet heeft ontvangen. Mijn oprecht excuses hiervoor. Omdat het pakket zonder aanvullende service is verstuurd kan ik helaas geen onderzoek voor u starten. Wilt u dit in het vervolg wel kunt u deze het beste als standaard pakket of aangetekend pakket laten versturen. Ik heb er nu een melding van gemaakt, zodat mijn collega's dit scherper in de gaten kunnen houden. Mocht het pakket worden gevonden sturen wij deze uiteraard nog op. Ik ga ervan uit dat het in ieder geval niet weer gebeurt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mskn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als er een volledig adres op staat en je verstuurd de post met track en trace, wat is het probleem dan?? ?? ?? Je betaald toch ook voor track en trace! Waarom ligt het pakket dan nog in jullie sorteercentrum?? ??
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen