Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakketje dat is verzonden. Volgens de scans is deze nog niet aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Ik heb de scans zojuist bekeken en zie inderdaad dat er geen updates meer zijn vanaf 9 september. Ik begrijp dat u graag meer duidelijkheid wilt. Omdat u heeft gekozen voor een verzendwijze waarbij niet getekend hoeft te worden voor ontvangst, is onderzoek helaas niet mogelijk. Wat ik wel voor u kan doen is een klacht registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
- Wat is uw e-mailadres?
- Heeft u bij de ontvanger al gecontroleerd of de zending inmiddels wel is aangekomen?
- Wat is uw IBAN en de juiste tenaamstelling?
Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice