Opgelost door POSTNL: Pakket zognaamd geleverd

Bart ebisch

Wijnpakket van de Wijnbeurs zou zaterdag 28-11 bezorgd worden door PostNL. Is niet gebeurd. Maandag contact gezocht met Wijnbeurs, die meldde dat pakket zaterdag om 17.50 uur volgens gegevens PostNL zou zijn bezorgd. Vandaag nogmaals geïnformeerd. Nog geen antwoord van PostNL. Helpdesk van PostNL vraag 45 cent per minuut, daarom chatoptie geprobeerd. Na tien minuten wachten afgehaakt. Intussen heb ik factuur gekregen van Wijnbeurs over niet ontvangen pakket.

Ik vraag PostNl of 'bezorger' contact met mij opneemt - betreft postcodegebied 5981 - en handtekening van levering zaterdag 28-11 om 17.50 uur overlegt. Of dat anders wijn alsnog wordt bezorgd. Moet niet zo moeilijk zijn.

Bart ebisch
    Vier dagen na zogenaamde levering meldt zich een mevrouw aan de deur. Zij heeft mijn pakket gekregen.
    Bart ebisch
    Score afhandeling: toch negatief. Chauffeur meldde zich deze week en zei dat hij met gps-systeem na kon gaan waar pakket was afgeleverd. Hij zou zich nog melden. Heeft hij niet gedaan.

Dank voor uw reacties op de klacht. Ontzettend vervelend dat dit zich heeft voorgedaan.

Ik heb even in het onderzoek gekeken en zie dat de chauffeur inmiddels is langs geweest en excuses heeft aangeboden voor het ongemak.

Ik sluit hierbij de klacht. Mocht je verder nog informatie wens, neem vooral contact met ons op.

Onin
    Bart ebisch
    Ja, de bezorgen is aan de deur geweest en heeft tekst en uitleg gegeven over hoe het mis is kunnen gaan. Heel attent!