Klacht POSTNL: Pakket zomaar retour afzender gestuurd

Klachtnummer
# 158306
Gebruiker
Leon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,
Ik heb kleding besteld bij zalando, 1 pakketje netjes ontvangen 2 de pakketje zomaar is retour afzender gestuurd zonder een reden, erg slechte service van post nl, vervolgens zegt klantenservice post nl dat alleen de reden op het pakketje staat, snap dat hele gedoe niet zet het ook gewoon bij de track and tracé neer, nogmaals slechte service en geen reclame voor post nl, enigste wat post nl voor je kan doen is een klachtformelier invullen maar daar krijg je je pakketje niet mee thuis.

Track and tracé link: http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/basicsearch.aspx?lang=nl&B=3STBKH503872805&P=9744%20AB

Track and tracé code: 3STBKH503872805

De oplossing

Pakket netjes afleveren en de verzendkosten terug

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Luinstra,

    Uit uw verhaal begrijp ik dat uw zending slechts gedeeltelijk is aangekomen en het andere pakket retour is gezonden. Graag licht ik dit toe.

    Als ik mijn systeem raadpleeg, zie ik dat dit pakket eerder in een verkeerde traject zat. Deze zou alsnog een dag later bezorgd zijn op het juiste adres.
    Graag hoor ik van u of dit klopt en of het nu verder opgelost is.

    Met vriendelijke groet,
    Jos
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen