Klacht POSTNL: Pakket zonder contact aangekomen en teruggestuurd naar buitenland

Dmngrace234

Ik heb via etsy een pakket besteld. Elke paar dagen de track and trace bekeken maar die werd niet geupdate. Bleek hij dus al in Nederland te zijn en is hij na 2 weken waarschijnlijk weer teruggestuurd naar de verzender. Geen mail of briefje door de deur dat mn pakket er al was. Ik heb het pakket echt volgende week (3aug)nodig! En ik had het 30 mei besteld. Zouden jullie aub kunnen helpen?

Uitzoek hoe het pakketje bij mij komt

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. U heeft het pakket niet tijdig kunnen afhalen, omdat u geen afhaalbericht heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u enorm van deze situatie baalt. U had op vrijdag 26 juni een 'niet thuis'-kaartje in de brievenbus moeten ontvangen vanwege een mislukte bezorgpoging. Mijn excuses voor het feit dat dit niet is gebeurd. Hierover kan uiteraard een klacht geregistreerd worden.

Het retourproces is onomkeerbaar. Indien u het betreffende product alsnog wilt ontvangen, zal de afzender een herzending moeten doen.

- uw e-mailadres

Dmngrace234
    !

Bedankt voor uw reactie. Ik denk echter dat er iets mis is gegaan, aangezien er enkel een uitroepteken zichtbaar is in uw bericht en geen verdere tekst. Zou u de gevraagde informatie nog willen doorgeven via een privé bericht?

Ik zie uw reactie graag nog tegemoet.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren