Klacht POSTNL: Pakket zonder contact aangekomen en teruggestuurd naar buitenland

Klachtnummer
# 467386
Gebruiker
Dmngrace234
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb via etsy een pakket besteld. Elke paar dagen de track and trace bekeken maar die werd niet geupdate. Bleek hij dus al in Nederland te zijn en is hij na 2 weken waarschijnlijk weer teruggestuurd naar de verzender. Geen mail of briefje door de deur dat mn pakket er al was. Ik heb het pakket echt volgende week (3aug)nodig! En ik had het 30 mei besteld. Zouden jullie aub kunnen helpen?

De oplossing

Uitzoek hoe het pakketje bij mij komt

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. U heeft het pakket niet tijdig kunnen afhalen, omdat u geen afhaalbericht heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u enorm van deze situatie baalt. U had op vrijdag 26 juni een 'niet thuis'-kaartje in de brievenbus moeten ontvangen vanwege een mislukte bezorgpoging. Mijn excuses voor het feit dat dit niet is gebeurd. Hierover kan uiteraard een klacht geregistreerd worden.

    Het retourproces is onomkeerbaar. Indien u het betreffende product alsnog wilt ontvangen, zal de afzender een herzending moeten doen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Dmngrace234
    Datum
    !
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik denk echter dat er iets mis is gegaan, aangezien er enkel een uitroepteken zichtbaar is in uw bericht en geen verdere tekst. Zou u de gevraagde informatie nog willen doorgeven via een privé bericht?

    Ik zie uw reactie graag nog tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over POSTNL?