Klacht POSTNL: Pakket zou afgeleverd zijn maar niet bij mij ???

Balou

Ik verwacht een pakketje uit America met USPS, heb zojuist weer getraced en nu staat er dat het gisteren is afgeleverd, maar ik heb geen briefje van Post NL gehad, en weet dus niet waar het is ??

Ik wil weten waar het is, zodat ik het ergens op kan halen...

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. U geeft aan dat u niet weet waar uw pakket is bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u inmiddels via een ander kanaal contact heeft gehad met de klantenservice. Er is reeds een klacht over uw situatie geregistreerd en u heeft het pakket inmiddels bij een PostNL-punt kunnen ophalen. Ik verwacht daarom dat uw klacht voor nu is opgelost.