Klacht POSTNL: Pakket zou afgeleverd zijn volgens de trakc and trace maar niks ontvangen

Klachtnummer
# 112108
Gebruiker
A
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb particulier een pakket besteld en zou hem 30 mei 2015 ontvangen
Omdat ik wist dat hij zaterdag zou komen ben ik thuis gebleven. De hele tijd beneden geweest en onze vaste bezorger komt altijd rond de zelfde tijd. Toen dus een beetje bij het raam gebleven zodat ik hem zou zien aan komen.
Kwam niemand dus ben verder gegaan met het huishouden. Einde dag toch eens de track and trace code gecheckt en tot mijn verbazing was het pakket al om 14 uur geleverd op mijn adres. Heel bizar want er is niet aangebeld geen briefje in de bus niks. En geen pakket.
Heb ik net aan de telefoon gehangen met de klantenservice. Uitermate onvriendelijk behandelt. Telkens het zelfde zeggen en aan het protocol houden, mijn pakket is bezorgd bij mij thuis volgens de track and trace. Wat dus niet het geval is. Ik wil weten waar mijnpakket nu is en of hij misschien verkeerd is afgeleverd. Of nog in de bus ligt etc.

De oplossing

Weten waar mijn pakket is en waar hij is afgeleverd zodat ik hem toch nog kan krijgen,
Geld terug of een schade vergoeding aangezien zij niet zorg vuldig om gaan met je pakketen anders raak je ze niet kwijt of lever je ze gewoon netjes af

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Smit,

    Wat ontzettend jammer dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Ik snap dat dit erg frustrerend is en bied hiervoor mijn excuses aan.

    Heeft u voor de zekerheid ook navraag bij uw buren gedaan? Ik wil u adviseren om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan namelijk een klacht voor u indienen omdat deze onze opdrachtgever is.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen