Opgelost door POSTNL: Pakket zou al 2 maal afgeleverd zijn op een PostNL punt, nu voor de 2e maal uitgesteld.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 369086
Gebruiker
Bert!
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Pakket zou al 2 maal afgeleverd zijn op een PostNL punt, nu voor de 2e maal uitgesteld.

De oplossing

Ik wil mijn pakket geleverd krijgen door PostNL.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

4 reacties

  1. Auteur
    Bert!
    Datum
    Het wordt steeds gekker, iedere dag kan ik na 15.00 uur op een PostNL punt afhalen staat in Mijn PostNL, maar het is er nooit.
    Zie de chaos in beeld van de bijlage.
  2. Auteur
    Bert!
    Datum
    Inmiddels al 5 maal zou het pakket bij een PostNL punt zijn, maar het blijft ronddraaien bij PostNL.
  3. Auteur
    Bert!
    Datum
    Bijlage toegevoegd van huidige stand van zaken.
  4. Auteur
    Bert!
    Datum
    Inmiddels is het pakket geleverd op het PostNL punt.
    Er is een inhaalactie geweest door PostNL.
    Het pakket was ineens afgeleverd aan het einde van de ochtend.
    Normaal kun je pas ophalen na 15.00 uur hier op het PostNL punt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bert!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket is uiteindelijk afgeleverd, maar zonder bericht door PostNL. Je moet het toevallig zien in Mijn PostNL of op www.internationalparceltracking.com Daar zie je een veel uitgebreidere track en trace en zie je veel uitgebreider wat er met je pakket is gebeurd.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen