Klacht POSTNL: Pakket zou geweigerd zijn door mij???? Dus naar depot, nooit iemand van postnl gezien

Germany

Pakket niet bezorgd

Pakket zsm bezorgen zoals het hoort, en niet verschuilen achter kul argumenten. De bezorger heeft niets aangeboden, en daarna de status geweigerd ingevoerd. Dan komen er geen nieuwe bezorgmomenten, maar de status blijft wel aangeven in de app dar het bezorgd wordt. Schandalige gang van zaken!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Uw pakket is ten onrechte retour afzender gestuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de bezorger het pakket niet op uw adres aangeboden heeft. Volgens mijn administratie is hierover reeds een klacht ingediend. Deze klacht zal door de leidinggevende met de betreffende bezorger besproken worden om herhaling van de situatie in de toekomst te kunnen voorkomen. Tevens is er een onderzoek gestart vanuit de afzender. Ik raad u daarom aan om voor updates in contact te blijven met de afzender, omdat de afzender als klant van PostNL op de hoogte van het onderzoek wordt gehouden.