Klacht POSTNL: Pakket zou geweigerd zijn door mij???? Dus naar depot, nooit iemand van postnl gezien

Klachtnummer
# 405439
Gebruiker
Germany
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket niet bezorgd

Gewenste oplossing

Pakket zsm bezorgen zoals het hoort, en niet verschuilen achter kul argumenten. De bezorger heeft niets aangeboden, en daarna de status geweigerd ingevoerd. Dan komen er geen nieuwe bezorgmomenten, maar de status blijft wel aangeven in de app dar het bezorgd wordt. Schandalige gang van zaken!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Uw pakket is ten onrechte retour afzender gestuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de bezorger het pakket niet op uw adres aangeboden heeft. Volgens mijn administratie is hierover reeds een klacht ingediend. Deze klacht zal door de leidinggevende met de betreffende bezorger besproken worden om herhaling van de situatie in de toekomst te kunnen voorkomen. Tevens is er een onderzoek gestart vanuit de afzender. Ik raad u daarom aan om voor updates in contact te blijven met de afzender, omdat de afzender als klant van PostNL op de hoogte van het onderzoek wordt gehouden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen